
Şu sıralar polemiklerle gündeme gelen İrem Derici, hayranlarını korkuttu.
Geçtiğimiz aylarda konser için gittiği Adana’da düşerek kafasını yere çarpan şarkıcı İrem Derici yine hastanelik oldu.
DURUMUNU AÇIKLADI
Derici, hastaneye kaldırılmasının duyulmasının ardından sosyal medyadan paylaşım yaptı.
“GÖZÜM ÇOK KORKTU”
38 yaşındaki şarkıcı, hastaneden yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
Arkadaşlar haberler nasıl çıktı, hiçbir fikrim yok ama doğru. İki gün önce stüdyoda kayıttayken epileptik nöbet geçirip, kilitlenip bayılmışım. Bunun üzerine hastaneye gidiyoruz, bir nöbet de orada geçiriyorum. Ve bilin bakalım nedeni ne? Baş harfi stres. 2017’den beri böyle bir şey yaşamıyordum, gözüm çok korktu ama bugün hayata döndüm, EEG leş çıktı ama bu beni durdurabilir mi, asla.



Adile Topçu
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2000 kez okundu
2
Onun güzelliği tartışılmaz… 61 yaşındaki Aydan Şener ortalığı yaktı geçti! Görenler hayran kaldı
1606 kez okundu
3
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1567 kez okundu
4
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
1565 kez okundu
5
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1509 kez okundu